Sponsoring

Volleybalvereniging Timios is de volleybalvereniging voor zowel Boskoop als Waddinxveen. De teams spelen niet alleen in onze eigen regio maar ook in de regio’s Den Haag en Utrecht, het Westland en de Bollenstreek. Uw bedrijf kan als shirtsponsor worden geplaatst op de voor- en/of achterzijde van de wedstrijdkleding van de dames- en/of herenteams. Dit kan alleen, als shirtsponsor, of als naamsponsor in samenwerking met andere bedrijven. In dat geval staan er meerdere sponsornamen op de kleding.

Met sponsors wordt altijd een ‘maatpak overeenkomst’ gemaakt. We gaan in overleg over de mogelijkheden en komen daar altijd wel uit. De bedragen hieronder geven een indruk waaraan gedacht moet:

• Shirtsponsor inspeelshirts: 10 shirts met bedrukking: 1ejaar €400,-, één of twee opvolgende jaren €250,-/jaar
  • Shirtsponsor speelshirts: 10 shirts met bedrukking: 1ejaar €900,-, één of twee opvolgende jaren €600/jaar
  • Tassensponsor: 10 tassen met bedrukking: 1ejaar €500,-, één of twee opvolgende jaren €350,-/jaar
  • Verenigingssponsor met naam en logo op website en nieuwsbrieven: €150,-/jaar
  • Hoofdsponsor van Timios: vanaf ca. €1000,-/jaar, hiervoor kan in overleg een passende overeenkomst worden gemaakt.
  • Sponsor miniteam voor 1 jaar: 5 shirts met bedrukking: €250,-

Vind u het leuk om de naam van uw bedrijf of uw werkgever te verbinden aan het team van uw zoon of dochter, of van het team waarin u zelf speelt of heeft u andere ideeën waarmee u de vereniging wilt sponsoren? Neem dan contact op met de sponsorcoördinator  van Timios door te mailen naar