Kennismaken of gelijk lid van Timios worden?

Kennismaken

Hartstikke leuk natuurlijk, en misschien wil je eerst even kennis maken met het spel of met de volleybalvereniging Timios. Dan kun je het beste even contact opnemen met het meldpunt op . Je kunt dan aangeven dat je een keertje wilt meetrainen en op welk niveau je dat wilt doen, ben je een beginner of heb je ooit al eens op een bepaald niveau elders gevolleybald? Gaat het om een mini of jeugdlidmaatschap, of ben je recreant of aspirant senioren lid?

Er wordt contact met je opgenomen over het team dat het beste bij je past en op welke avonden je mee kunt komen trainen. Je kunt 3 keer gratis meetrainen en daarna kun je besluiten of je lid wordt van het team.

Inschrijven

Een inschrijfformulier vind je hieronder. Vul het inschrijfformulier duidelijk in en stuur ‘m na ondertekening digitaal naar of (als je hem uit print) geef het aan je trainer.

Het Inschrijfformulier 2023-2024 is hier te downloaden en bestaat uit twee delen. De toelichting en het daadwerkelijke inschrijfformulier.

Groep 2023/2024
Mini’s € 145,00
Jeugd alleen trainen € 170,00
Jeugd 1x trainen € 205,00
Jeugd 2x trainen € 260,00
Senioren 1x trainen € 270,00
Senioren 2x trainen € 330,00
Recreanten (trainen) € 170,00
Recreanten (competitie) € 225,00
Sponsorlidmaatschap – clublid € 50,00
Het aantal keer (mee-)trainen wordt aan het begin van het seizoen vastgelegd en geldt voor de rest van het seizoen, ongeacht of de speler er gebruik van maakt. Wens je niet 2x te trainen terwijl dit op papier wel kan, dan dien je dit zelf aan te geven via
Bij de senioren trainen sowieso de eerste teams 2 x per week.

Indien je halverwege het seizoen lid wordt, wordt de contributie naar rato berekend. Hiervan krijgt je per mail een nota van onze financiële administratie.

Timios shirts kan je online bestellen bij Vollybaldirect.nl/timios. Vóórdat je bestelt, overleg even met je trainer!!

Ben ja alleen nieuwsgierig naar Timios en wil je op de hoogte worden gehouden?? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief via de pagina Over Timios – Volleybal Vereniging Timios