Over Timios

Timios bestaat sinds 2011 en is ontstaan uit een fusie tussen Agon uit Boskoop en BeFair uit Waddinxveen. Timios telt ongeveer 200 leden. De vereniging steunt enorm op haar vrijwilligers die week in week uit samen ervoor zorgen dat er gespeeld en getraind kan worden, en alles regelen wat er verder nog nodig is om een  gezellige vereniging te kunnen blijven.

De vereniging probeert ook buiten het gewoon lekker volleyballen de nodige activiteiten te organiseren voor haar eigen leden, maar ook voor anderen, zoals het jaarlijkse jeugdkamp, scholentoernooi, bedrijventoernooi. Ook beschikt Timios sinds een aantal jaar in Waddinxveen over een heus beachvolleybal complex. Deze sport is enorm gegroeid en ook binnen Timios is dit zomers enorm populair. Hier worden toernooien georganiseerd en trainingen verzorgd. Zo is het mogelijk nu het hele jaar door de sport beoefenen die zo geweldig is.

Op vrijdagavond worden er wedstrijden gespeeld in Boskoop en op zaterdag in Waddinxveen. Ook zijn erop zaterdag ochtend minitoernooien en op maandagavond en dinsdagavond spelen de recreanten hun competitie. Daarnaast wordt er getraind van maandag tot en met donderdag in zowel Boskoop als Waddinxeen. Kortom voor ieder wat wils.

Ben je geïnteresseerd? Loop dan eens een van de zalen binnen. Je mag altijd 3x mee komen trainen om te zien of het wat voor je is.

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Je kan je sowieso aanmelden als je geïnteresseerd bent in Timios. Naast het kijken op de website is er een mogelijkheid de nieuwsbrief te ontvangen. Hiermee ben je nog geen lid, maar wordt je wel op de hoogte gehouden, net als onze leden. Vul daarvoor je gegevens in met volgende link:

Inschrijven Nieuwsbrief Timios